Для вас, педагоги


В дошкільному навчальному закладі відпрацьована система роботи з атестації педагогічних кадрів. Атестація педагогів відбувається відповідно Типового положення про атестацію педагогічних працівників. Вона базується на засадах демократизму, відкритості, колегіальності, доброзичливого ставлення до педагогів, обєктивного вивчення їх педагогічної діяльності.
Всі працівники закладу вчасно проходять курсову перепідготовку, що сприяє підвищенню їх професійної майстерності.
За результатами атестації в ДНЗ працюють спеціалісти:

КОНСУЛЬТАЦІЇ ДЛЯ ВИХОВАТЕЛІВ

з/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

Відмітка

про

виконання

1.

Особливості проведення та організації занять у ДНЗ.

Вересень

 

 

Вихователь-методист

Жила М.В.

 

2.

Психолого-педагогічні умови адаптації дітей в дошкільному закладі.

Вересень

Практичний психолог

Альшевська В.В.

 

3.

Як методично правильно організувати самостійну діяльність дошкільників.

Жовтень

Вихователь-методист

Жила М.В.

 

4.

Національно – патріотичне виховання у ситуації соціального неспокою: змінюємо підходи.

Жовтень

Практичний психолог Альшевська В.В.

 

 

5.

Екомоміка для дошкільників

Листопад

Вихователь-методист

Жила М.В.

 

6.

Розвинена воля – важлива складова особистісної компетентності дошкільників

Листопад

Практичний психолог Альшевська В.В.

 

 

7.

Ціннісне ставлення до здоров`я дітей.

Грудень

Інструктор з фізкультури

Стегній Я.О.

 

8.

Актуалізація проблеми формування, збереження та зміцнення здоров`я дітей дошкільного віку.

Грудень

Інструктор з фізкультури

Лущик В.В.

 

9.

Патріотичне виховання починається з доброти.

Січень

Вихователь

Зерніченко Л.М.

 

 

10.

Упровадження інноваційних технологій у ДНЗ.

Січень

Вихователь-методист

Жила М.В.

 

11.

Формування економічної досвідченості дошкільників засобами гри.

Лютий

Вихователь-методист

Жила М.В.

 

12.

Сучасний погляд на патріотичне виховання.

Березень

. Вихователь-методист

Жила М.В.

 

 

13.

Економічне виховання дітей дошкільного віку та шляхи його здійснення.

Березень

Вихователь-методист

Жила М.В.

 

14.

Психологічна готовність дитини до школи.

Квітень

Практичний психолог

Альшевська В.В.

 

15.

Подорож у літо або особливості планування роботи з дошкільниками влітку.

Травень

Вихователь-методист

Жила М.В.

 

 

ВІДКРИТІ ПЕРЕГЛЯДИ

з/п

 

Зміст роботи

Термін проведення

 

Відповідальний

Відмітка про виконання

1.

Бережімо життя і здоров’я дітей:

1.«Наша лялька захворіла»

(комплексне заняття з розвитку мовлення)

2.«Казка про принцесу Ласунку» (інтегроване заняття з розвитку мовлення)

3. «У лабораторії здоров`я»

(дослідницька діяльність )

4 «Рослинки - здоровинки»

(комплексне заняття з елементами валеології)

 5. «Подорож до країни «Людина»» (заняття з фізвиховання валеологічного змісту)

Листопад

 

Вихователі

 

Зубарева Л.І..

 

 

Ломакіна С.М.

 

 

Бречка О.О.

 

Сайко Т.А.

 

 

     Стегній Я.О.

 

2.

Патріотичне виховання дошкільників:

1.«Частування для матусі» (комплексне заняття)

2.«Червона калина під вікном» (інтегроване заняття з народознавства)

3.«Люби свою родину – вона в тебе єдина» (комплексне заняття)

4. «Це моя Україна, що як тато і мама - одна» (інтегроване заняття)

 5.«Без верби і калини нема України» (інтегроване заняття з народознавства)

 

 

 

 

 

 

Березень

Вихователі

 

Журавльова О.В.

 

Котенко Н.В.

 

 

Дудченко В.Б.

 

Сахарна О.М.

 

 

Сіпко Ю.О.

 

 

 

3.

Інтегровані заняття у поєднанні з корекційно - реабілітаційною роботою.

Кожного кварталу

Всі вікові групи

 

 

4.

День відкритих дверей.

 

Квітень

Вихователі всіх груп

 

 

5.

Творчий звіт керівників гуртків та спеціалістів.

I півріччя

II півріччя

Інструктори з фізкультури,

муз керівники,

керівники гуртків

 

 

ТЕОРЕТИЧНО-ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР

«Організація навчально-виховної роботи у комплексі з корекційно-реабілітаційною та психологічною роботою»

з/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

Відмітка

про

виконання

1.

Заняття 1. Професійна компетентність педагога як запорука успішності фізкультурно – оздоровчої роботи

 

Жовтень

Вихователь-методист

Жила М.В.

 

2.

Заняття 2.Оптимальна рухова активність – необхідна умова всебічного розвитку дітей.

 

Листопад

Вихователь-методист

Жила М.В.

Фіз. керівник

 Стегній Я.О.

 

 

3.

Заняття 3. Забезпечення системного підходу до організації рухової діяльності дітей.

 

 

Грудень

 

Вихователь-методист

Жила М.В.

Фізичні керівники

Стегній Я.О.

Лущик В.В.

 

 

 

СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ

«Соціальна і фінансова освіта дітей дошкільного віку»

з/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

Відмітка

про

виконання

1.

Заняття 1.

- Економіка для всіх.

- Наступність роботи з формування економічної свідомості у дошкільників.

 

Січень

Вихователь-методист

Жила М.В.

Педколектив

 

2.

Заняття 2.

- Формування елементарних економічних знань засобами гри.

- Дидактичні ігри з економічного виховання.

- Рекомендації щодо оформлення розвивального середовища.

 

Лютий

Вихователь-методист

Жила М.В.

Педколектив